bip.gov.pl
A A A K
MOPS

Platforma zakupowa openNexus

   Platforma zakupowa będzie podstawowym narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego. Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od grudnia 2017 roku pracownicy urzędu będą wysyłać do Państwa pierwsze zapytania ofertowe.


PLATFORMA ZAKUPOWA


Jak to wygląda w praktyce:

  • Na platformie będą wystawiane zapytania o wartości poniżej 30 tys. euro, nie objęte ustawą o zamówieniach publicznych,
  • Zaproszeni dostawcy zostaną poinformowani przez e-mail o zaproszeniu do złożenia oferty,
  • Po kliknięciu linku z wiadomości, dostawca zostanie przeniesiony do formularza złożenia oferty,
  • Po wprowadzeniu oferty zatwierdzacie Państwo ofertę przyciskiem "złóż ofertę".


Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zachęcamy do Kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". Po wyborze grup asortymentowych, w których prowadzicie Państwo sprzedaż wystarczy pozostawić swój adres e-mail i kliknąć przycisk "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych MOPS Bydgoszcz.
Zachęcamy szczególnie firmy lokalne do czynnego uczestnictwa w platformie.

W przypadku pytań lub problemów technicznych zachęcamy do kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje naszą platformę.  Tel: 61 679 19 00 czynne pon-pt od 8:00 do 17:00



Opublikował: Łukasz Włodarczak
Publikacja dnia: 05.12.2017
Podpisał: Łuaksz Włodarczak
Dokument z dnia: 05.12.2017
Dokument oglądany razy: 191